1. 7. 2017

Spotrebované produkty za máj

Krásny deň :)

Trošku som nestihla koniec mesiaca, aj keď som článok začala písať asi pred 3 dňami :D. Hold to niekedy nevíde, takže si nálož spotrebovaných dáme na hneď na začiatok :).


Aj tento krát sa mi opäť nazbieralo dostatok obalov. Niekedy som mala problém za mesiac nazbierať 5-6 prázdnych obalov, teraz je to vždy nad 10 :D. Stále to nie je taká, kopa ako vidím na iných blogoch, ale aj tak som sa nejak rozbehla. 


Schwarzkopf: Live Ultra Brights or Pastel - hodnotenie 5* z 5* (recenzia)

V poslednej dobe frčím na ružových odtieňoch, tak dookola kupujem len ružovú farbu. Ako som písala v recenzií, je proste super :).

Alverde: Rodinný šampón slez a ostružina - hodnotenie 5* z 5*

Super ako všetky šampóny od Alverde. Je len o 50 ml väčší ako nerodinné šampóny. Na obale sa nepýši žiadny zázračnými účinkami. Kupujem si ho zriedkavejšie, skôr dávam prednosť šampónu s kofeínom alebo aragovým olejom, ale to len zo zvyku. Je rovnako dobrý ako celá rada alverďáckych šampónov.

Milva: Chinínový šampón - hodnotenie: 1* z 5* (recenzia)

Za mňa nič moc. Padanie vlasov nezastavil, vysušuje a zloženie tiež za veľa nestojí. Viem, že veľa ľudí je z neho paf, ale mňa neoslovil vôbec.

Milva: Chinínová maska na vlasy - hodnotenie: 1* z 5* (recenzia)

Tak ako šampón ani maska podľa mňa za veľa nestojí. Dopoužívala som ju celú len či náhodou nepomôže, ale nič závratné sa nestalo.

Dove: Intenzívne vyživujúci kondicionér na poškodené vlasy - 2* z 5*

Klasický silikónový kondicionér, ktorý dá vlasy naoko dokopy a potom keď si ich človek znova umyje a vymyje silikóny, tak znova sú vlasy strašne suché a zničené. Po použití sú síce hladné a jemné, ale určite vlasom nedodá intenzívnu výživu.


Avon: Pena do kúpeľa s vôňou sladkých mandlí: hodnotenie - 3* z 5*

Pena mala krásnu jemnú, sladkú vôňu, ale málinko penila, tak som jej musela dať do vane o niečo viac. 

BulFresh: Telové mlieko s ružou - hodnotenie: 3* z 5*

Ku sprchovému, ktorý som minula v januári, som mala v balíku aj telové mlieko. Vôňa ruže mi už šla na nervy, tak som ho minula až teraz. Hydratácia bola priemerná, akurát na leto. Malo bojovať aj proti celulitíde, ale to krémy určite nezvládnu, takže je jasné, že s ňou nepohlo. 

Avon: Sprchový gél so zeleným čajom - hodnotenie: 1* z 5*

Tento gél som mala doma hodne dlho. Kupovala ho mama, nejak naň pozabudla a keď som ničila svoje zásoby kozmetiky, tak som ho minula. Nechcela som ho vyhadzovať. Neviem či to bolo tým, že už bol asi po záruke, ale nechcel vôbec umývať. Všetko čo som chcela zmyť zo seba ostalo na mne :D Ako kedy som sa ani nesprchovala.

Avon: Hydratačný sprej na telo - hodnotenie: 3* z 5*

Skôr by som to nazvala ako telové mlieko v spreji, nie telový sprej. Hydratuje priemerne, na denné použitie je fajn. Hlavne keď človek nemá čas čakať po namazaní, lebo potrebuje rýchlo niekam ísť. Používala som ho po sprche, nie hocikedy počas dňa, lebo je hodne tekuté a potrebuje aj poriadne rozotrieť. 

Avon: Telový sprej vanilka a santálové drevo - hodnotenie: 1* z 5*

Tak ako peny, aj telové spreje si kupujem dookola, ale tento fakt nie. Strašne smrdí alkoholom. Mala som pocit, že som si kúpila vodku s troškou vanilky. Potom minúte už cítiť vanilku, ale alkohol ju aj tak prebil.


Avon: Peelingová maska s morskou soľou - hodnotenie 1* z 5*

Tak ako ženšeňová, ani táto nič moc. Tiež som ju celú neminula a viac ako polku vyhadzujem. Mám ju dosť dlho a žiadny efekt som si nevšimla.

Amia: Čistiace pleťové tonikum - hodnotenie 4* z 5*

Ja ako tonikupom používam Jarišov roztok, ale jeden časť som ho nemohla v žiadnej lekárni zohnať, tak som si kúpila tonikum v Teta drogérií. Na dočistenie je super, nikde nepáli, ani keď som si nim prebehla okolo očí. 

Bioderma: Hydrabio sérum - 4* z 5* (recenzia)

Sérum som používala ako bázu pod make-up, nie každodenné na výživu. Hlavne kvôli silikónom. Skvelo na ňom make-up drží a pleť je pod nim hydratovaná. Úplne suchej pleti asi moc nepomôže, ale na zmiešanú je dobré.

Cien: Denný krém Q10 - hodnotenie: 4* z 5*

Asi najznámejší krém z Lidlu, ktorý porazil všetky značky v testoch. A je fakt skvelý. Pekne hydratuje pleť, rýchlo sa vsakuje, nedráždi, nesedí na pleti, pekne vonia. Je fakt dobrý. Bola som prekvapená, ale Lidl kozmetika je vo všeobecnosti celkom dobre hodnotená. Ak človek nechce kupovať niečo drahé, ale aj tak chce slušný krém, tak toto je fakt jednotka. Zloženie nie je úplne top, sú tam silikóny.



Astor: Lak na nechty Quick´n Go! č.352 - hodnotenie: 4* z 5*

Krásny lak, ktorý mne vydržal na nechtoch cca 7 dní. Neviem prečo, ale zhustol mi a už je dobrý jedine tak do koša. A to som ho mala v skrinke s ostatnými. Dávnom sa mi lak nepokazil. 

Miss Sporty:  Špirála Pump up BOOSTER CURVE IT! - hodnotenie: 3* z 5*

Pekne natočí mihalnice aj obalí farbou. Urobí ich veľmi pekné. Zahustenie nie je veľké, skôr mihalnice predĺžila. Držala celý deň, len keď bolo von teplo, tak sa otláčala. 

Weleda: Krém na ruky granátové jablko - hodnotenie: 4* z 5* (recenzia)

Nakoniec som si krém obľúbila používať na večer. Potom mi už ani nevadilo, že sa mi viac potia ruky. Cez večer sa pekne celý vsiakol a ráno boli ruky super hydratované. 


Balea: Vlhčené obrúsky s micelárkou - hodnotenie: 1* z 5*

Tieto už fakt nie :D. Dlho som rozmýšľala, ktoré si mám kúpiť na cestu do Berlína a nakoniec som vzala asi tie najhoršie, čo mali v Dm-ku. Obrúsky sú strašne nepríjemné na pleti, sú málo vlhké a zle odličujú. Treba na ne dať ešte nejaký odličovač a potom to už ide. Plus sa mi neskutočne zhoršilo akné, aj keď som si pleť vždy umyla. Minula som ich na umytie stola od make-upu :D.

Essence: Pásiky na čistenie pórov - hodnotenie: 3* z 5*

Pásiky ešte budem porovnávať v recenzii s ostatnými. Sú fajn, dobre vytiahnu póry, keď sa pleť naparí, ale mne smrdia. Ako dezinfekcia u lekára.

Balea: Pleťová maska so soľou z mŕtveho mora - hodnotenie: 3* z 5*

Jedna z tých lepších Balea masiek. Na začiatku trošku štípe na miestach, kde mám akné. Potom je to už ok. Dokáže vyrážky trošku stiahnuť. Málinko pleť vysušuje, takže je dobrá tak max. 1x do týždňa.

Dermacol: Pleťové masky - anceclear, kaviárová, detoxikačná - hodnotenie: 3* z 5*

Výrazne odlišné účinky som si medzi danými maskami nevšimla, preto som ich spojila do jedného hodnotenia. Sú to klasické masky. Myslím, že sú účinkami podobné maskám z Dm-ka. Anceclear na začiatku trošku štípe, ako skoro všetky masky na akné. Proti akné bojuje hlavne tým, že ho vysuší, takže celá pleť je trošku dehydrovanejšia a potrebuje poriadne natrieť krémom. Kaviárová a detoxikačná sú skoro rovnaké. Pleť pekne vyživia, zjemnia. 




Tak to boli moje spotrebované :). V komentároch sa mi môžete pochváliť, čo dobré ste za mesiac minuli vy :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:


Schwarzkopf: Live Ultra Brights or Pastel: 4,69€* (dm)
Alverde: Rodinný šampón slez a ostružina: 2,89€* (dm)
Dove: Intensive repair kondicionér: 2,70€* (101 drogéria)
Milva: Chinínová maska na vlasy - 250 ml: 5,95€* (bioruza.sk)
Milva: Chinínový šampón na vlasy - 200 ml: 3,15€* (bioruza.sk)
Avon: Pena do kúpeľa sladké mandle - 2,50€* (od avonlady) 
BulFresh: Telové mlieko s ružou - dostala som ho, netuším koľko stojí (Bulharsko)
Avon: Spchový gél so zeleným čajom: 1,90€* (od avon lady)
Avon: Telový sprej vanilka a santálové drevo: 2,50€* (od avonlady)
Avon: Peelingová maska s morskou soľou: 2,50€* (od avonlady)
Amia: Čistiace pleťové tonikum: 2,12€*(teta drogéria)
Bioderma: Hydrabio sérum: 14,35€* (lekáreň)
Cien: Denný krém Q10: 1,89€* (Lidl)
Astor: Lak na nechty Quick´n Go! č.352: 3,99€* (101 drogéria) 
Miss Sporty PUMP UP BOOSTER CURVE IT! RIASENKA - 3,49€* (101 drogéria)
Weleda: Krém na ruky granátové jablko: 9,16€* (ja som krém dostala)
Balea: Vlhčené obrúsky s micelárkou: 1,89€* (dm)
Essence: Pásiky na čistenie pórov: 1,99€* (dm)
Balea: Pleťová maska so soľou z mŕtveho mora: 0,99€* (dm)
Dermacol: Acneclear maska: 1,63€* (dermacol.sk)
Dermacol: Gold elixir mask: 1,89€* (dermacol.sk)
Dermacol: Detox a defence face mask: 2,69€* (dermacol.sk)



*ceny sú len orientačné

11 komentárov:

  1. Vcelku dosť produktov. Skúšala som z nich len sérum od Biodermy a masky Balea. Sérum je fajn, ale žiaden extra hydratačný zázrak to veru nie je. Pod make-up som ho naniesť neskúšala, takže vďaka za tip. Masky Balea mám rada hlavne tú zinkovú, tá je fakt dobrá ak mám pleť v zlom stave.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tú som skúšala, je dobrá, len teraz som si obľúbila ich látkové masky, tak kupujem najviac tie :)

      Odstrániť
  2. Bioderma krém jsem taky měla a také jsem ho používala pod makeup, byl super! :) Astor lak na nehty mám v meruňkovém odstínu a teda ty výdrž je super, ale zase používám bázi a top coat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne obecne laky super držia aj bez top coatu, takže mne stačí nalakovať nechty raz do týždňa :)

      Odstrániť
  3. Páni taky bych ráda tolik spotřebovávala, bohužel zatím mám pocit že se mi to doma akorát kupí. Za červen jsem stihla vypotřebovat akorát dva sprchové gely, odlakovač na nehty a jeden peeling na obličej.
    JInak Avon sprej na tělo mám taky alkohol z něj necítím vůbec, ale že y to byla nejoblíbenější vůně zevšech co mají, to se říct nedá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne napríklad Milva teraz zachránila vlasy zničené peroxidom :D Ale ozaj každému sedí niečo iné. Alverde šampóny taktiež zbožňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš šťastie, mne moje zničené vlasy nedal dokopy. Tiež ich mám poškodené farbením a sú stále rovnaké.

      Odstrániť
  5. Musím říct, že mě ten tělový sprej od Avonu se dřevem voněl :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já to věděla! :-D ..že ta Milva je jen reklama a nebude to žádný extra zázrak. Už dlouho přemýšlím, jestli jejich výrobky koupit a rozhodně je kupovat nebudu.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako jeden kamarátke neskutočne pomáha, mne nič a druhá kamarátka mala alergickú reakciu. Ako čítala som hodne recenzii, ale keď som si kukla zloženie ,tam mi to príde, že tým čo pomáhala ,tak to je placebo efekt :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena