19. 7. 2017

Balea Oil repair intensive maska na vlasy

Krásny deň :)

Oil repair rada nie je žiadna novinka v Dm-ku. Plánovala som si kúpiť olej na vlasy, ale nanešťastie je to asi jediný produkt v rade (alebo jeden z mála), ktorý obsahuje silikóny. Tak nakoniec som od kúpi upustila. Pred mesiacom som sa rozhodla vyskúšať aspoň masku, ktorá je bez silikónov. V regály som našla dve pre silne poškodené vlasy. Obe boli s keratínom a argánovým olejom a čo sa týka zloženia, bolo skoro rovnaké. Aspoň na prvý pohľad. 


Vlasy si nefarbím dlho, cca 2 roky, aleuž je to poškodenie vidieť. Ešte keď ich mám jemné, a tým pádom je vlasový priemer o niečo menší ako u normálnych vlasoch, sú náchylnejšie na zničenie. Vždy som mala vlasy normálne až mastné, teraz ich mám dosť suché a začínajú sa krepatiť. Rozmýšľala som aj nad brazílskym keratínom, ale že to neni nič moc pre jemné vlasy.


Kvôli farbeniu potrebujem poriadnu výživu. Snažím sa kupovať masky bez silikónov. Silikón vlas nevyživí, len ho zaťaží a to by som vyzerala ako zmoknuté kura. Táto maska by mala pomôcť lámavým a suchým vlasom a zregenerovať vlasovú štruktúru. 


Maska by mala byť taká rýchlovka. Mala by sa nechať na vlasoch len 2-3 minúty, ja ju nechávam oveľa dlhšie. Aspoň pol hodinu. Keď do nej vmiešam farbu, tak ju mám na vlasoch aj 40 minút. Vôňa je zvláštna, ale pri tom pekná. Cítiť ju na vlasoch, aj keď je už maska zmytá. 


Čo sa týka účinkov, nie je to okamžitý zázrak, ale pomáha. Vlasy mám o niečo menej krepovité. Nie sú stále dokonalé, ale nejaký rozdiel je tam vidieť. Aj sú menej suché. Čo sa týka lámavosti, tak sa mi vlasy lámu približne rovnako. Keďže je hoooodne hutná, trošku ťažšie sa vymýva z vlasov. Treba si dať načas. Aj keď je na jemné vlasy, mám pocit, že ich málinko zaťažuje. Majú menší objem ako po inej maske. 


Zloženie je celkom fajn, na to že maska nie je drahá. Účinné zložky nie sú úplne na konci a v celkom zložení nie je výrazný alergén ani dráždivá látka. 

Zhodnotenie:

+ zlepšuje kvalitu vlasov
+ zloženie
+ vôňa
+ vlasy sú jemnejšie na dotyk
+ hustá konzistencia , nikde nesteká

- nepomáha s lámavosťou 
- na veľmi poškodené už nestačí

Hodnotenie: 3* z 5* 



Ak si farbíte vlasy,  čo vám ich pomôže dať znova dokopy ? Všetky tipy uvítam :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)




Použité produkty:

Balea: Oil repair intensive maska na vlasy: 3,59€* (dm)



*ceny sú len orientačné

17 komentárov:

  1. S balea vecmi na vlasy vetsiniu bývám taakkkyy celkem spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto masku evidujem v DMke už asi pol roka, ale ku kúpe som sa stále nejako neodhodlala. Problém je v tom, že mi takéto masky už nesedia, radšej používam klasické olejové zábaly pred umytím vlasov a potom sú moje vlasy v super stave.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som používala kokosový olej s arganovým a strašne mi to zaťažovala vlasy. Neviem prečo, ale vôbec mi oleje nepomáhajú.

      Odstrániť
    2. Kokosový aj arganový sú ťažké aj na moje vlasy. Neviem ich potom z vlasov dostať ničím a po umytí vyzerajú vlasy strašne mastné. Jediný olej, ktorý sa mi osvedčil je olivový.

      Odstrániť
    3. Ten som na vlasy vôbec neskúšala. A to si dávaš klasický extra panenský, čo sa dáva do šalátov alebo si kupuješ nejaký Bio len na vlasy ?

      Odstrániť
  3. Používám masku od Gliss Kur, ale občas mi po ní vlasy těžknou, tak možná vyzkouším tuhle :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maska vyzerá výborne, musím ju vyskúšať, tiež mi vlasy začínajú krepovatieť, tak som ich dala zostrihať, mala som ich po pás, teraz niečo nižšie ramien...
    Ja používam ružovú masku na vlasy od Loreal a dá sa.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vlasy rastú pomaly, preto ich nechcem dať ostrihať a snažím sa ich dať dokopy, ale mám pocit, že nožničkám sa nevyhnem :D

      Odstrániť
  5. Masku jsem neviděla, ale musím říct, že vůbec nevypadá špatně. :) A stála by za vyzkoušení.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to by mi asi už moc nepomohl, mé vlasy by asi byly až moc velký oříšek..-.-"

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maska by bola ideálna pre moju mamu a keďže bude mať narodky, tak jej ju asi kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá vcelku fajn :) Za tu cenu si myslím, že kvalitě odpovídá.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejlepší, co pro své vlasy můžeš udělat je vůbec nepoužívat vlasovou kosmetiku z drogérie. Raději vyzkoušej třeba značku L'Oréal Professionnel, která je cenově dostupná, ale mnohem kvalitnější ;) Pro krepaté a suché vlasy je nejlepší značka Macadamia Natural Oil, za kterou se vyplatí připlatit, já už ji používám více jak 5 let :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už rozmýšľam, že si kúpim nejaké veci od Welly a uvidím ,čo spravi :)

      Odstrániť
  10. musím povedať, že Balea má veľmi dobré produkty, ktoré sú za skvelú cenu!
    masku som ešte neskúšala, ale vyzerá super! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Používam celú túto sadu a nedám na ňu dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena