25. 6. 2017

Silikónová hubka na makeup

Krásny večer :)

Na youtube, facebooku, všade boli silikónové hubky. Aspoň na zahraničných stránkach. Asi každý väčší beauty blogger ich testoval a vychvaľoval. Ako som už spomínala, ja moc na trendy nie som a radšej si ich nechávam overiť časom. Až potom sa rozhodnem, či to stojí za to. 


Ja mám svoju hubku z aliexpressu, pretože na vyskúšanie sa mi nechcelo do kusu silikónu vraziť toľké peniaze (originál stoji tak 12-15€).  A hlavne keď je to silikón, tak sa bude cca správať rovnako, akurát, ten drahší, ktorý by mal byť kvalitnejší, možno bude viac ohybný a klzkejší.



Keby hubka nebola tak chválená v zahraničí, tak by som si nekupovala ani túto napodobeninu. Ale keď už boli všetci paf z kusu silikónu, prečo ju neskúsiť. Možno prekvapí. Na make-up používam len hubku, výnimočne štetec, tak keby tento malý zázrak fungoval, bola by som neskutočne nadšená. To či daný trend v líčení (a v podstate hocičom inom) je fakt dobrý, ukáže čas. Ako prešiel boom, tak silikónové hubky nie sú skoro nikde. Na to aké boli chválené a úplne top. Youtuberky sa vrátili naspäť k osvedčenej klasike. Na druhú stranu beauty blender, ktorý je skvelý, stále veľa ľudí používa. Tak asi tušíte, ako silikónová hubka obstála.


Hubka je ohybná a dostane sa aj do niektorých záhybov, ale človek cíti ťahanie na pleti. Neviem, či to robia všetky, ale táto hej. Keď sa už make-up vklepáva, tak je to o mnoho lepšie. Ešte to ťahanie by sa dalo ako tak odpustiť, ale efekt, ktorý vytvorí je hrozný. Tzv. cake-effect. Strašne je make-up vidieť na pleti. Beauty blender pekne zatlačí make-up do pleti, do každého póru, toto tu urobí masku a aj pri tenkej vrstve.


Skúšala som aj minimum make-upu, kdeže žiadny nevsiakne, ale nepomohlo to. Ale načo je fakt dobrá a to som odkukala z netu, je na nanášanie masiek. Hlavne bahenných, pretože človek nie je celý špinavý od masky a hubka ju rovnomerne nanesie. Pri maske aj menej cítiť ťahanie pleti. Ako som písala, nemám originál, tak neviem či 15€ verzia je úplne super, ale vzhľadom na to, že hubku už na nete nevidieť, asi to až taký super hit nieje. 

Zhodnotenie:

+ ľahko sa čistí
+ super na nanášanie bahenných masiek
+ cena

- na make-up strašná
- ťahá pleť


Hodnotenie: 2* z 5*


Kúpili ste si silikónovú hubičku ? Investovali ste do originálu alebo si sa spoľahli na kópiu ? 

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).





Bez značky: Silikónová hubka - 0,70€* (aliexpress.com)



*ceny sú len orientačné 

10 komentárov:

  1. táto silikónová hubka ma vôbec nezaujala, práveže keď prišiel tento trend, tak som si povedala, že už aký výmysel si ľudia nájdu :) a vidím že nemám za čím banovať :) pekná recenzia
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ako aj mne to prišlo zvláštne. Ale tak mňa stála 0,70€ tak to je ok :D

      Odstrániť
  2. Nevím co to je za trend tato silikonová věc na makeup, trošku to nechápu. Nikdy bych si takový produkt nekoupila a jsem zvědavá co se vymyslí příště :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som zvedavá aj ja, čo ešte príde. Určite to zas bude dáka predražená sprostosť :D

      Odstrániť
  3. neviem ako, ale o tomto trende v líčení som nepočula :D celkovo mi však príde zvláštne si kusom takejto umeliny nanášať make-up, takže ti verím, že to nakoniec nebolo až také super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju videla všade. Jeffree Star, Laura Leth ich skúšali určite, tak som aj ja kúpila, ale len z ali. Originál mi o šťastiu netreba :D

      Odstrániť
  4. Silikónové hubičky ma vôbec neazaujali a už od začiatku mi prišli ako veľká hlúposť :D Ja osobne som si obľúbila hubku od Real Techniques :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu si chcem kúpiť, keď moja doslúži. Ako aj ja som tušila ,že je to kravina, ale za 0,70€ čo by človek neskúsil :D

      Odstrániť
  5. Mě tento trend vůbec nezaujal a ani bych za kousek silicon u nedala tolik peněz co stojí originál. Navíc dle mého se s tím musí blbě pracovat. Já myslím že toto je podobné těm silikonovým štětcům od Makeup Revolution, prostě hrůza. Nemám potřebu opouštět od štětců.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si neviem predstaviť, žeby som si týmto capkala makeup na pleť. Blee... :D
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena