28. 11. 2016

Schwarzkopf Live Ultra Brights or Pastel

Krásny večer :)

Pred rokom som písala o Syoss color refreshery, ktorý som si veľmi obľubila. Červená farba sa strašne vymýva, asi po dvoch týždňoch ju musím niečím oživiť. Aj keď bol Syoss super, funguje, je jednoduchý na aplikáciu, tak Schwarzkopf je už iný level a úplne Syoss vytlačil z mojej starostlivosť o vlasy. 


Určite ste si tieto, pre niekoho šialené odtiene, všimli v drogérii alebo na blogoch. Toto sú momenty, kedy neskutočne, ale neskutočne závidím bondínkam. Byť blondína, mám všetky odtiene dávno vyskúšané. Fialovú, ružovú, modrú aj pastelovú fialovú a oranžovú, ktorú som si všimla pred nedávnom v Dm-ku. Všetky by som mala otestované :D. Takto sa musím uskromniť s červenou, niekedy sem tam s ružovo-červenou. 



Farby sú bez peroxidu, musia sa nanášať buď na blond alebo vyperoxidovené vlasy. Čim svetlejšie, tým lepšie. Alebo na farbené ako mám ja. Na stredne tmavé by sa možno chytil jemný odlesk. Pôvodne mám vlasy hnedočierne, na tie to vôbec nechytá. Vidím na odrastoch. Ani stopa po farbe.


Ja farbu miešam s maskou na vlasy v pomere 1:1. Prvýkrát som použila farbu ako klasickú, mama mi ju postupne nanášala kefkou. Strašne zle sa nanáša, lebo sama o sebe je hustá. Lepší spôsob je ju zmiešať s maskou a rukami votrieť do prameňov, vlasy prečesať, zabaliť do fólie a nechať aspoň pol hodinu na pokoji. Takéto farbenie trvá asi 2-3 minúty. Niekedy to ani neprečesávam, ale ja to nemusím nanášať neviem ako dokonalo.


Výsledok je veľmi krásny. Moje vlasy sú skoro ako na krabičke. O niečo menej červené, asi o pol odtieňa. Chcela som vám to aj na fotiť, ale môj foták nezvláda líčenie, farbu vlasov, rozdiel v pred/po fotkách skoro nebol. A to som mala vlasy úplne vymyté, že mi presvital peroxid :D. Už to chce zrkadlovku :/. 


Čo sa týka výdrže, tak tá je minimálna. Vraj sa má začať vymývať po 12-15 umytí. No určite :D :D Po dvoch umytiach mám vlasy presne také, ako pred farbením. Neviem, či na nefarbených vlasoch je výdrž dlhšia, pochybujem. Podľa mňa sa vymyje úplne do 4 umytí. Pre mňa je aj tak super, pretože raz do týždňa si dám pol tuby do masky a vlasy mám krásne znova krásne :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • krásne odtiene
  • jednoduchá a rýchla aplikácia
  • krásne oživí farbu vlasov
Zápory:
  • výdrž
Hodnotenie: 5* z 5*

Už som minula asi 6 balení, takže je vidieť, že je to môj top produkt. Vyskúšali ste tieto farby ? :)

Prajem vám krásny zvyšok dňa





Použité produkty:

Schwarzkopf: Live Ultra Brights or Pastel: 4,69€* (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Na môj vkus moc divoké farby :D Ja by som chcela tiež nejakú smenu, ale som aj celkom spokojná so svojou prirodzenou farbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa sú to ideálne farby, mňa zasa neoslovia prirodzené :D

      Odstrániť
  2. Ty barvy jsou super! Sama sem měla modrou a několikrát fialovou z této řady a kromě toho že se rychle vymývaly byly naprosto peckovní! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena