24. 1. 2016

Súťaž :)

Krásny deň :)

Posledné dni nemám moc čas na blog, pretože učenia sa mi v škole nakopilo. Od pondelka sa už budem snažiť si rozhodiť čas a úlohy tak ,aby som všetko stíhala. I keď toto si hovorím dosť často, ešte nikdy sa mi to nepodarilo zrealizovať. Cítim, že teraz je ten správny čas :D a konečne budem čas využívať efektívne. Noo....koniec kecov a idem k súťaži :).


Tentokrát by súťaž mohla potešiť ľudí, ktorí majú radi biokozmetiku. Nie je tak objemne veľká, ako niektoré súťaže ,čo som robila pred tým, ale myslím, že obsahovo je dosť zaujímavá :).

V balíčku je:

Johnny Organic: Detoxikačný telový peeling
Ručne robené levanduľové mydlo z kozieho mlieka (z babičkinazahrada.sk)




Podmienky:

1. Sledujte môj blog cez GFC a zanechajte mi komentár v dolnej časti.
2. Email mi písať nemusíte, ja na blog napíšem výhercu a ten sa mi bude musieť ozvať do 3 dní, inak vylosujem niekoho iného.
3. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
4. Súťaž trvá od 24.1.2016 do 28.2.2016.
5. Výhercu oznámim 29.2.2016 na blogu a fb


Ako vždy držím všetkým palce a prajem krásny zvyšok dňa :)

28 komentárov:

  1. Skvelé ceny:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Obsah balíčku se mi moc líbí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem :)

    bolo by super vyhrať, pretože by som ťa potom mohla skúsiť zviditeľniť cez svoj blog <3 :)


    Viki Martončíková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sleduji jako caty. :)
    lindik1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to jsou moc hezké ceny.
    Sleduji jako Michaela Barthová

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Peťuška
    s BIO kozmetikou nemám skúsenosti, ale chystám sa na ňu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Janka Bianka a to mydlo vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hezká soutěž :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten peeling bych chtěla hrozně moc vyzkoušet a mýdlo vypadá také skvěle! :)
    GFC - Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super ceny, hlavne ten peeling vyzerá skvelo :-) Sledujem cez GFC ako Nat.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Viera Sedlakova
    vyzera to zaujimavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jé to je super Giveaway :)
    GFC : KačaVal

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To mýdlo vypadá nádherně :)
    Sleduji pod tímto jménem)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc krásná a zajímavá výhra :)
    Sleduji jako Lenka M.
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. toto ma vždy tak zaujimalo ake je !!!
    gfc tento ucet

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Lenka Sirotňáková
    Váu ten by sa zišiel. Milujem bio kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gfc: Soňa Lazoriková

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak to mě velice láká! :)
    GFC: Patricie Houžvová

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Velmi pěkná soutěž!
    Sleduji tě přes GFC jako va.lucinka
    Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sledujem cez GFC: Lucia Balintová
    veľmi pekná súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. super giveaway :)
    sledujem pod tymto učtom ň

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše komentáre :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa technológiu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena