20. 11. 2015

Syoss Color Refresher

Krásny deň :)

Pred dvoma mesiacmi som si koneeeeečne nafarbila vlasy načerveno. Každá, ktorá z nás zvolila práve túto farbu vie, ako neskutočne rýchlo sa vymýva. 2 týždne sú vlasy prekrásne a potom "pomaly" krásna farba vlasy opúšťa. Osobne sa mi nechce chodiť 2x mesačne ku kaderníčke alebo vlasy si prifarbovať doma a ani vlasy by z toľkého peroxidu neboli nadšené. V Dm-ku som si všimla novinku od Syossu na obnovu farby. To som proste musela vyskúšať :).

Pôvodne som si myslela, že to bude niečo ako farebný šampón na vlasy, tak ma trošku prekvapilo, keď na mňa vykukla fľaštička. Balenie je 75 ml a malo by byť na 6 použití. Myslím, že mne vydrží tých 6 použití, niekto kto má hustejšie vlasy asi balenie minie za 4 použitia. 

Aplikácia je tzv. 3 min. v sprche. Ja som to v sprche ani raz nepoužívala, príde mi to moc nepohodlné ,aj keď to určite ušetrí čas. Farba sa dá použiť na oživenie vyblednutého odtieňa ale aj na jemné tónovanie. Na oživenie stačí farbu nechať pôsobiť 3 minúty, pri tónovaní je čas dlhší. Okolo 10 minút.
V balení je aj tabuľka ,podľa ktorej si farbu môžete vybrať. Ešte musím upozorniť, že červený odtieň sa nesmie použiť na medené a oranžové odtiene. Odtiene, ktoré sa dajú kúpiť sú blond, červený a dve hnedé. Čiernovlásky a ryšavky majú smolu. 



Balenie je presne také ako pri tužidlách a farba sa aj rovnako používa. Stačí pretrepať, potom nádobku nakloniť a vytlačiť penu. Farba je bez peroxidu a môže sa používať aj dennodenne. Efekt vydrží cca 3 umytia. Ja si vlasy farbím raz do týždňa. Po každom umytí sa mi s tým nechce prdieť, aj keď.....asi keby som farbu používala častejšie, efekt by bol ešte krajší. 
A teraz k aplikácií. Tá je úžasne jednoduchá. Nemusia sa používať ani rukavice a ak náhodou si farbou šuchnem po tvári alebo ušiach, ide ľahko dole mydlovou vodou. Pred použitím si vlasy treba umyť. Potom stačí vlasy presušiť uterákom a ide sa na farbenie. Do dlahe si streknem penu a vmasírujem ju do vlasov. Mne stačia na jedno farbenie 3 hrčky peny, aké sú na obrázku. 
Prvýkrát som sa zľakla, keď som videla ako mám zafarbené ruky :D. Ale teplá voda a mydlo všetko z rúk odstránili. Asi po minúte som nemala na rukách ani stopu po farbe. Farbu si nechávam na vlasoch 3-5 min. a potom ju už len zmyjem vodou. Ak sa stane ,že mi na vlasovej pokožke ostane farba ,tak navlhčeným odličovacím tampónikom ju zotriem. Niekedy som používala farebné tužidlá ,ktoré boli na takom istom princípe. Ich nevýhoda bola, že ak som zmokla ,tak som mala farbu všade po oblečení. Táto od Syossu to vôbec nerobí :).

Pred :)
Po :)
Ako vidieť, odrastov sa to skoro vôbec ani nedotklo, ale s tým som počítala. Po farbení som nedávala ani masku ani kondicionér a vlasy boli aj tak jemné a neboli ani tak rozlietané. Myslím, že efekt je pekný, síce sa mi na vlasy nevrátil krvavočervený odtieň, ale vyblednuté vlasy majú zasa trošku života v sebe. Kukla som si recenzie aj na blond vlasoch a tiež to blogérkam chytilo super :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • vráti farbu vyblednutým vlasom
  • zloženie - môže sa používať dennodenne
  • plní funkciu kondicionéra
  • doba pôsobenia
  • môže sa použiť aj na tónovanie
  • jednoduchá aplikácia
  • vôňa
Zápory:
  • nechytí na odrastené vlasy
  • chýba odtieň na medené vlasy
Hodnotenie: 5* z 5*

Pre mňa je tento produkt záchrana a určite ho budem používať, kým ma nenapadne si vlasy zasa prefarbiť na iný odtieň :).

A teraz k súťaži :). Pôvodne som do konca roka chcela robiť len vianočnú súťaž, ale som tak neskutočne nadšená z tohto produktu, že si môžete o jeden zasúťažiť :).

Podmienky:


1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, aký odtieň by ste chceli vyhrať. Všetky odtiene nájdete tu.
2. Email mi písať nemusíte, ja na blog napíšem výhercu a ten sa mi bude musieť ozvať do 2 dní, inak vylosujem niekoho iného.
3. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
4. Súťaž trvá od 20.11.2015 do 30. 11.2015 (vrátane). 
5. Výhercu oznámim 1.12.2015 na fb stránke aj na blogu.


Držím palce v súťaži, Nájdete ma aj na fb, tak ak chcete ,môžete ma sledovať aj tam. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Syoss: Color Refresher - červený odtieň: 3,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

19 komentárov:

  1. Já kdysi dávno taky měla červené vlasy, ale jak jsem to měla nabarvené na tmavý základ, tak se to zpočátku moc nevymývalo, spíš jsem měla opačný problém, že to nešlo přebarvit :D. Ale časem to šlo do zrzava. Každopádně je super, že takový produkt existuje, ačkoliv já už si vlasy nebarvím, takže ho asi nevyužiju.
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi všetci vraveli, pred tým ako som si šla prefarbiť vlasy načerveno, že sa toho budem mať problém zbaviť :D. Ale tak min. 2-3 roky určite červenú budem mať, tak zatiaľ to moc neriešim :)

      Odstrániť
  2. Gfc Miska
    Ja bych brala tu svetleplavou blond
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za tip, jsem hnêdovláska šmrncnutá červenou a oživuji vlasy často :-) Líbila by se mi barva červené víno, zní to velmi zajimavě. Sleduji tě tady na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat. Zaujímavý produkt, je super, že to funguje :-) Páčila by sa mi farba na tmavohnedé odtiene vlasov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak o tomhle jsem vůbec nevěděla, ale vypadá to dobře a aplikace je rychlá a jednoduchá:-)
    Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Vybrala bych si ten na chladné blond odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Lenka Koubová
    odstín: Na chladné blond odstíny

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC I FB Vendula Janků
    Brala bych odstín tmavě hnědý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som chcela vyskúšala tie teplé hnedé odtiene :)
    GFC: Dany Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC jako Lenca
    FB Lenka Klimova
    Teplé hnědé odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC pod týmto menom :) ja by som brala odtien pre chladné blond odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Barborka
    Ja by som si vybrala svetloplavý odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jana Ivaničová
    Pre tmave hnede odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji jako Nikinkira.
    Zájem bych měla o tmavě hnědé odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji jako ZdeňkaM
    Pro tmavě hnědé odstíny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To zní skvěle, a ráda vyzkouším! Dík, že si o téhle novince napsala :) Zkusím i mé štěstí, sleduji tě na GFC pod stejným jménem jako komentuji. Odstín pro tmavě hnědé

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem cez tento ucet
    chcela by som vyhrat na chladne blod odtiene

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC - Lucka Štěchová
    Chtěla bych ten pro červené odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Och Syoss :/

    http://matthewrivers.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena